Ollaan treenailtu pari kertaa Mariannen ja Joonan kanssa. Hyviä treenejä on ollut. Myös opettavaisia. Meille heikoin ohjaus on ehdottomasti niisto. Sitä ollaankin käyty vahvistamassa myös pari kertaa. Ihan vaan olen palkkaillut eri kulmista ja vauhdista tehtyjä niistoja. Samoin olen palkkaillut paljon valsseja. Mun kannattaa aika viimeiseen asti välttää Texin kanssa vastakäännöksiä ja ohjauksia, joissa teen ensin tiukan kääntävän ohjauksen ja päästänkin sitten selän taakse jatkamaan. Ne vie tehon tavan valsseilta ja kun Tex muutenkin helposti hakee selän taakse kaarrattaamaan, nämä ei yhtään auta. Aika paljon siis olen nyt myös palkannut valsseihin oikealle puolelle tulemisesta. Näitä on ollut meidän harvalukuiset treenit.
Kaapo on ammattilainen. Kun ensin hioo Texillä, niin sen jälkeen Kaapo tekee radan kuin radan nollalla läpi. Se on niin varma ja mulla on ihan sataluotto siihen. Super suipponenä!
 


Musta on vaan tullut laiska. Kisoissa ei olla käyty sitten itsenäisyyspäivän kisareissun, treenitkin vaan kaksi kertaa viikossa eikä tokoa vieläkään yhtään. Outoa. Katselin myös agikisa- ja omaa kalenteria ja taitaa mennä melkein maaliskuulle seuraavat kisat. Ei kai se haittaa ?!? Kai oma pää ottaa vapaata jos se niin haluaa. Tällä viikolla alkaa tauon jälkeen viikkotreenit, ehkä se saa taas meikäläisenkin persuksen ylös.